Кошик
656 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (10.02).

"ПАК ХАУС" - якісні рішення в упаковці
+380 (67) 518-88-73

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Умови повернення: -Товар має бути у своєму первісному стані, з усіма бирками та упаковкою. -Необхідно надати чек або інший доказ покупки. -Вартість доставки повернення за рахунок покупця. Процес повернення: -Зв'яжіться з нами за допомогою форми зворотного зв'язку або по телефону, щоб повідомити про своє бажання повернути товар. -Упакуйте товар належним чином і відправте його на нашу адресу, яку вам надасть наш представник. -Після отримання та перевірки товару, ми здійснимо повернення коштів на ваш рахунок протягом 7 робочих днів. -Якщо у вас виникнуть будь-які питання, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів. Якщо ви отримали товар, який не відповідає вашому замовленню через помилки доставки, брак заводської упаковки або помилки на складі, ми організуємо обмін. Умови обміну: - Помилка доставки: У разі отримання зіпсованого товару через помилку доставки, наша компанія не несе відповідальності за такі випадки. Кожен товар страхується, тому важливо перевіряти його стан при отриманні. У разі виявлення пошкодження упаковки або товару, будь ласка, звертайтеся безпосередньо до служби доставки. - Брак заводської упаковки: Якщо товар має брак у заводській упаковці або інших частинах комплектації, ми надамо вам заміну. - Помилка на складі: Якщо виникла помилка на складі, і ви отримали невірний товар або неповну комплектацію, ми швидко замінимо його на правильний, Процес обміну браку або помилки на складі: - Зв'яжіться з нами за допомогою форми зворотного зв'язку або телефоном, щоб повідомити про проблему з отриманим товаром, і домовитися про повернення цього товару. - Упакуйте товар належним чином, використовуючи оригінальну упаковку, якщо це можливо. Ми організуємо повернення товару і повторну доставку правильного товару за наш рахунок. - Після отримання та перевірки товару, ми здійснимо відправку заміни протягом 7 робочих днів. - Ви можете здійснити обмін товару протягом 14 днів з моменту отримання, тому не забувайте в цей термін перевірити отриманий Вами товар! Ми щиро перепрошуємо за будь-які незручності та цінуємо ваше розуміння. Якщо у вас виникнуть будь-які питання, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки клієнтів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner